שאלות נפוצות

הזמנות

ניתן לעקוב אחר הזמנה בצורה פשוטה ויעילה.
היכנסו לקישור הבא , הזינו את מס’ ההזמנה שקיבלתם בדוא”ל עם סיום ההזמנה
ואת דוא”ל אותו הזנתם במעמד הרכישה, ובכך תוכלו לעקוב אחר ההזמנה.

למעקב אחר הזמנות לחצו כאן

אמצעי תשלום

כרטיס אשראי מאובטח
אצלנו באתר ניתן לבצע רכישה עם כל סוגי כרטיסי האשראי: ישראכרט, מסטרקארד, ויזה, לאומי קארד, אמריקן אקספרס, דיינרס (בקרוב: דיירקט וכרטיס נטען בדואר). לנוחיותכם ניתן לבצע פריסה לעד 3 תשלומים ללא ריבית וללא הצמדה.

PayPal
תשלום באמצעות פייפאל, ללא אופציה לתשלומים.

לא ניתן לבצע באתר הזמנת פריטים ע”י תשלום במזומן, המחאות (צ’קים), שוברי תשלום ותווי קניה, למעט קוד זיכוי/קופון.

החלפות והחזרות

1. ניתן להחזיר פריט/ים עד 14 ימים ממועד אספקת הפריט/ים בפועל ללוקח, וזאת בתנאי שהפריט/ים נשלחו חזרה אלינו במסגרת חלון הזמנים.
2. ניתן להחזיר פריט וזאת בתנאי שהפריט נשמר באריזתו המקורית, ללא פגם, ולא נעשה בו כל שימוש.
3. במקרה של ביטול הזמנה אנו לא גובים דמי ביטול כלל למעט עלות המשלוח.
4. זיכוי יינתן או באמצעי התשלום איתו ביצעתם את ההזמנה או באמצעות קרדיט לרכישה באתר.

1. ניתן להחליף פריט/ים עד 14 ימים ממועד אספקת הפריט/ים בפועל ללוקח, וזאת בתנאי שהפריט/ים נשלחו חזרה אלינו במסגרת חלון הזמנים.
2. ניתן להחליף פריט וזאת בתנאי שהפריט נשמר באריזתו המקורית, ללא פגם, ולא נעשה בו כל שימוש.

יצירת קשר

עדיין יש לכם שאלות?